Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Weehaa!!!

Av Annsofie - 7 februari 2010 11:50

Vilken dag och kväll det blev igår... sååå lyckat!!! :)


Henke, jag och Vilda började dagen med en promenad in till stan... Köpte present och blommor till kvällens värdinna som fyllde 25! Käkade lunch och så tog vi bussen hem sen igen... så nu har Vilda åkt sin första busstur... det tyckte hon var intressant! :)


Vid 19:15 kom Kattis och Andreas och deras skjuts hit och hämtade mig och så for vi ut till Töva där Emma i föräldragruppen hade 25 årspartaj... Vi var väl totalt ca 17st som var där! Riktigt roligt!

Vid 12 tiden for vi inöver stan... å hamnade på Oscar där vi dansade å dansade å hade riktigt riktigt skoj! Men det var rätt så många "skummisar" ute... Jag blev bla biten i ryggen av en kille som hade spillt öl på mig och som av nån anledning skulle försöka få i sig det han hade spillt! *hmm*

Sen tog baren inge kortköp under 500... skulle man handla för mindre hänvisade dom till bankomaten vid toaletterna... *normalt* Det måste dom juh tappa på tycker man!

Vid 2 tiden kände jag mig rätt så nöjd så jag tog kvartöver bussen hemöver...


Allt som allt en riktigt lyckad lörda! Tusen tack allihopa som varit delaktiga! :)


****


Låg och drog mig till 10 tiden imorse... Sen har vi myst lillskruttan och jag medans Henke har suttit och sett på lite film på datorn... Nu har hon nästan somnat till och Henke har krypit ner i badet så nu sitter man här och njuter av lugnet... är grymt sugen på nå flottigt! :s

Tror vi ska ta oss en liten pulkatur med Vilda sen när hon vaknat... måste juh passa på när det är finväder å inte allt för kallt!

Sen i eftermidda ska ja på bio med Johanna och Thea... vi ska se Prinsessan & Grodan! *mysit* Henke ska iväg på innebandy han så Vilda ska få vara med farmor och farfar nån timme! :)


Verkar som att denna dag blir exakt lika lyckad som gårdagen! I'm löööving it! :P


Nä nu ska jag gå och rota lite i kylen och se om ja hittar nått ätbart...


Hejsvejs på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards