Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Annsofie - 23 mars 2012 18:11

Jag är dålig att skriva här ja vet... men har haft så mycket annat för mig, jobbmässigt och privat...


Fördelen med att inte ha Vilda varje kväll är att jag för en gång skulle ska försöka komma igång med träningen lite... Körde ett 1 timmes pass i onsdas och så körde jag samma pass nu idag samt powewalk på bandet 20 minuter innan jag for hem... Grymt roligt pass... å så dök ju Katarina från jobbet upp vilket gjorde allt ännu roligare! :P Ont i varenda cell i kroppen men det är det värt... jag SKA komma i bikinin... nästa år ;)


Frulle: Bär och hallonkesella

Lunch: 3 stekta ägg

Midda: Inte ätit nån än men tror jag gör en tonfisksallad...

Kvällsfika: Kaaanske lyxar till det med lite popcorn annars blir det lite mer bär :P


Annars då... tja händer väl inte så mycket... grubblar desto mer... på allt och ingenting... men det blir väl folk av mig tillslut kan man hoppas... är sårad men vad ska man göra åt det...


Bestämt mig för 2 tatueringar så nu ska jag bara försöka få en tid nånstans... vill göra dom nu nu nu!!! :)


Nä nu blire en dusch och sen ska jag ringa gummsan och säga gonatt... sen blir film och egenmys i soffan!


*hejsvejs*

Ovido - Quiz & Flashcards