Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Annsofie - 24 mars 2012 22:43

   Jobbet idag flöt på helt okej... mycke kunder och underbara arbetskamrater... och kul att vara en liten stund på textil... inte för att jag hann göra mycket men kul att prova på en annan avdelning! :)


For och handlade lite på Coop när jag slutat och väl hemma gjorde jag gomidda till mig själv... Sen kom Henke ner en sväng och hjälpte mig med lite grejjer samt lånade duschen och toaletten... planerade även lite vad gäller Vilda... när hon ska vara hos vem osv... skönt att han var med på det för en gång skull för annars äre bara jag som suttit och bråkat med mig själv om det!


Hmm... undra om mobilen ställer om sig själv inatt... eller ska man sitta uppe till kl 2 och se... Som tur är så börjar jag inte jobba förrän kl 13 imorgon så skulle det bli tok på morgonen är det inte hela världen! :)


Nä lite kvällsfika på det så... favvon Finnerödja Hallon (dom bästa) och vaniljkesella... kan inte få ett bättre av slut på kvällen...


Hejsvejs!



  

 
Ovido - Quiz & Flashcards