Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14

Vart fick jag all energi ifrån? :P


La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man motstå nått sånt? :P


Lämnade henne på dagis och for upp till Ryggis för en liten promenix med bästa Laila... 3 varv... totalt 6 km blev det... riktigt härligt!

For hem och fick i mig lite lunch och sen slappade jag framför datorn några timmar och kl 16 var det dax att träna igen... blev Medelpass med Annie... trevligt! :) Orkade dock inte köra skivstång efteråt som det var tänkt men powerwalkade 2km på bandet ist :)

Så totalt 8 km + pass idag! *weehaa*


Ringt en massa samtal idag... anmält intresse på en lgh... varit på en visning...


Känner mig riktigt nöjd med denna dag... man behöver ha sånna dagar ibland... då allt bara flyter på och går ens väg för omväxlings skull! :)


Nä nu blire en kopp te och kanske lite bär... om 30 minuter äre äntligen Karatefylla igen :P


Slänger in en bild på min gourmetlunch ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards