Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P

For hem... parkerade bilen och traskade iväg på en lite prommis... blev 2 km MYCKET rask takt... tror fasiken inte jag gått så fort förut... Varvade med lite löpning och när jag nästan var vid dörren så drar hela högervaden ihop sig... tog mig knappt upp för trappen! :(

Väl uppe vid dörren märker jag att jag glömt nyckeln i bilen... å så vare bara till att försöka ta sig ner igen...


Nu är jag iaf nyduschad och ska ta mig lite mat och se på Greys... Vildisen ligger och snosar sött i sin säng... Hoppas hon vaknar till inatt så man får krypa ner och kramas lite! :P


Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards