Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P


Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbet... sommartid = griniga kunder... fattar inte varför vissa blir griniga för minsta lilla... hur man än försöker hjälpa och förklara... men men... måste va jobbigt för dom som är problemletare...


Kom hem 19:40 ca och då var skruttfia minsann vaken... till min stora glädje... så jag fick gosas lite med henne en stund innan det var sovning... å så mådde man lite bättre... finns bara hon vid min sida resten av livet är jag nöjd... min lilla solstråle... min prinsessa... min skatt... <3


Ledig imorgon och då ska jag fylla dagen med träning... Har bestämt att jag ska gå på pass 16:30 OCH om jag orkar så tar jag passet som är direkt efter också... lika bra att passa på när man ändå är ledig och barnfri en kväll :) Å det är ju bättre att träna än att bara åka hem och sätta sig i soffan och glo på tv... Hade även lovat en vän en promenad... hmm... har en känsla av att jag kommer va helt död imorgonkväll... men det är det värt... beach 2013 here i come :P 


Nä nu ska jag ta mig en frukt och mysa ner mig i soffan... snart dax för sängen...


*nattis på er*

Ovido - Quiz & Flashcards