Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Annsofie - 1 februari 2009 23:48

... hur ska det gå om en vecka då det är dags att kliva upp och jobba igen? *iik* Har vänt på dygnet helt och hållet... :(

Gick och la oss vid 4 tiden imorse (och då var jag inte ens trött) efter att ha spenderat dagen uppe i Indal hos David, Ulle, Sebastian och Cecilia. Pulkaåkning, grillning och film stod på schemat och det blev riktigt lyckat... som vanligt när man är där och hälsar på. Inte för att jag och Ulle åkte så värst mycket pulka utan det blev mest gubbarna och barnen som härjade! :) David och Henke rotade fram en gammal uppblåsbar båt som dom bestämde sig för att åka i... den höll väl typ 5 minuter tills dom kom på att åka nedför en slänt och hoppa nedför en stenmur...*pang & poff*


Idag har vi grejsat som bara den... Henke stängde in sig i barnrummet och fixade lite vilket resulterade i ett blodigt finger. Han och sågen kom visst inte riktigt överrens.*hua* Men med några plåster och lite kärlek så gick allt bra! :P

Själv så har jag haft garderoberna som projekt. Sorterat kläder och flyttat omkring hyllor så nu är det finfint och ordning och reda! :) Ska även bli bra när vi får till alla skåp inne i badrummet så man kan slänga in alla handdukar där så man slipper ha dom i garderoberna. :)


Dagens middag: Hasselbackspotatis, kött och bea :P *mmm* Fick även nå ryck och kokade en påse morötter som jag har tryckt i mig... är ju sååå gott! :)


Nu ska jag sätta mig och kika på när Henke spelar tvspel... så gonatt på er... :)

Ovido - Quiz & Flashcards