Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Annsofie - 3 februari 2009 23:15

Kommer inte på nått speciellt att skriva så jag slänger in en sån där "faktalista" som jag hittade på en sida... för dom som har lite att göra och som är intresserade att läsa lite om mig... *enjoy*


Om mig...

1. Hur mycket är klockan just nu? 23:16

2. Namn? Annsofie

3. Vart bor du? Sundsvall - Granlo

4. Hur många barn vill du ha? 2 st

5. Vill du gifta dig? Hmm... tror det

6. Har du ätit sushi? Japp... vart inte nå vidare imponerad

7. Favoritglass? Gammaldags Vanilj

8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 1 fpk Cherios

9. Humör? Jo tack det har man :P


Fyra grejer...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Hmm nä inte vad jag vet iaf

2. Har du en hund? Icke sa nicke

3. Sover du helst själv eller med någon? Helt klart så sover jag bäst med Henke och kissarna

4. Tror du på spöken? Nepp


Skulle...

1. Skulle du vilja vara längre? Nepp är rätt så nöjd

2. Skulle du vilja väga mer? Behöver man verkligen svara på denna fråga? *skratt* Icke sa nicke men för tillfället har man inte så mycke val :)

3. Skulle du vilja ha sex nu? Nä inte just nu... ge mig en timme så kanske man är på g :P

 4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Njäää!


Kan...

1. Kan du röra på öronen? Nepp

2. Kan du slicka dig på näsan? Icke

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Hell yeah!!

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jajjamensan till 100%

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nepp nepp

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Njä brukar tycka sånt är tråkigt

7. Kan dina vänner lita på dig? Jajjamensan

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nä aldrig kännt mig nå vidare lockad av det

9. Kan du suga? Nu förstår jag inte????? ;P

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på omständigheterna... hmm hmmh hmmm


Har...

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?  O ja

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Oja

3. Har du syskon? Japp en bror

4. Har du någonsin haft sex med någon? Nej Jungfrufödsel tillämpas här ;P

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Hoppas inte det...

6. Har du varit full den här månaden? Nepp

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nä några till klarar jag

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Japp

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Japp

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nepp

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Hahaha mjo

13.Har du haft sex med mer än tre personer? Hmm... ja men inte sammtidigt :P

14.Har du ljugit på någon fråga än då? Det ni :P


Det var lite "intressant" fakta om mig... nu ska jag ta och dricka lite saft! :P *bye*

Ovido - Quiz & Flashcards