Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Annsofie - 26 februari 2009 21:02

Så var snart även denna dag förbi...


Jobbade 11-18:30 och till en början trode jag inte att jag skulle orka hela dagen pga att förkylningen bara blir värre och värre men det var bara att bita ihop... Vill juh passa på att jobba nu innan jag går ner i tid!

Efter jobbet for jag bort till BarnensHus för att möta upp Henke. Dom hade juh "kvällsshopping" mellan 19-21 så vi tänkte vi skulle dit och fynda lite. Kom därifrån med en bärsele och en skötryggsäck... och så fick alla som handlade en jättesöt nalle! :)

Sen for vi till Willys och handlade lite skinka och fralla och nu har vi nyss käkat lite stekta mackor till midda.


Imorgon är jag ledig... Ska iväg och simma 10:45 och sen ska jag ut till jobbet en sväng... Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... får se får se...


Nä nu ska ja se om det går att övertala Henke till en film eller om vi ska slötitta på Lyxfällan tills det är dags för Men...


Fortsatt trevlig kväll på er...

Ovido - Quiz & Flashcards