Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Annsofie - 6 februari 2009 17:23

... shopping i Birsta! :)


Igår var jag och Henke ute i Birsta och shoppade lite... Köpte en massa saker till barnrummet så som barnsäng, kuddar, lampa mm mm och så lite virke till den blivande datahörnan... listen, färg, fogmassa mm mm mm.

Å idag så var jag där ute igen men denna gång med mor och mormor. Fick en superfin "mammajacka" av mamma ifrån PolarnoPyret som jag gått och sneglat på hela vintern men tyckt den varit för dyr. Tack mamma du är underbar! Var även in en sväng på ÖB och köpte lite badbomber till kärleken eftersom vi typ inte hittar sånt badmys någon annanstans... nån som har nå tips? :) Köpte även lite söta och roliga badskumsförpackningar på Lagerhaus!


*kurr* Nu är bäsen och jag hungrig... Henke står och lagar Pannkisar! Vänder dom i luften som värsta proffet... :P *skratt* Han har fått stekt ett antal dom senaste veckorna eftersom jag fått nån dille på just det! :P


Nä nu ska jag ta och duka bordet... men ha en trevlig fredakväll allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards