Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Annsofie - 5 februari 2009 19:45

Utmaning: Sju sanningar om mig

Jag blev utmanad av Acca.


Regler:


1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Utman 7 personer.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Sju sanningar om mig:

1. Har svårt för ojämna tal

2. Jag kan bli ruksigt svartsjuk

3. Jag vill för det mesta att saker och ting ska va "på mitt sätt".

4. Har fruktansvärt dålig självdisciplin

5. Ruskigt morgontrött och om jag råkar somna på eftermiddan/kvällen blir jag jättegrinig när jag vaknar

6. Lämnar för det mesta en liten gnutta mat kvar på tallriken... Henke pikar alltid mig om detta :P

7. Opererade bort halsmandlarna som liten


Jag utmanar:

Malin Ö

Emma N

Emilia

Ida B

Plingan

Anna L

Johanna M

Ovido - Quiz & Flashcards