Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Gruvar mig...

Av Annsofie - 13 februari 2010 20:33

... för med tanke på hur mycke vi har varit dåliga den senaste tiden vill ja inte tänka på hur det kommer bli när Vildisen börjar på dagis och kommer hemdragandes med både det ena och det andra... :(

Anledning till att ja skriver detta är att vi åter igen verkar ha åkt på nå skit...


Ja har varit pigg och kry hela dagen fram till kl 13 då ja for ut till Birsta med mamma och pappa... tog en korv på ikea... sen var det kört... Var tvungen att leta upp en toalett flera gånger... Så det blev ingen lördasmysmidda med svärföräldrarna för min del... Mamma och pappa fick köra hem mig och så fick Henke åka dit själv med Vilda. :(

Har fått springa på toa några svängar sen ja kom hem men nu har det varit lugnt ett tag... har tom fått behålla lite lasagne som Henke hade med sig hem... Däremot så verkar det som om Henke antingen hade ätit alldeles på tok för mycke eller om han också har blivit dålig för han har blivit tungen att spy 3 gånger sen han kom hem... :(

Nu sover både Henke och Vilda... Ja blir uppe ett tag till men Henke ville vila sig lite så han ev kunde ta hand om Vilda ikväll om ja inte är nå pigg. Sen äre bara att hålla tummarna för att det var nå tillfälligt och att inte Vilda åker på nå tok också!


Nä nu ska ja mysa ner mig i soffan... kanske ta lite nyponsoppa och glass och fortsätta se Melodifestivalen! :)

 
 
Ingen bild

Ingela

14 februari 2010 00:05

Men gumman, nu får det ju räcka med sjukdomar för er! Hoppas att det är något tillfälligt som går över snabbt & att Vilda klarar sig. Men det är väl bäst att vi flyttar fram vår dejt. Är ledig ganska mycket till veckan :) På torsdag måste du vara frisk då vi ska till Boda Borg! Krya på dig! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards