Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Ja det var det det...

Av Annsofie - 15 februari 2010 21:24

... då verkar det som om vi är friska igen... för den här gången iaf...


På lördamorgon började vi med att skicka iväg lillskruttan våran ut till momma och moffa... Hon skulle få spendera dagen med dom för att minska risken att hon skulle bli smittad av oss och tur var väl det för här hemma fortsatte magsjukan! :( Guld värt med 2 toaletter en sån här gång! :)

Medans hon lekte och hade roligt där ute så var vi helt däckade här hemma... Började med att sova 4 timmar efter att hon hade åkt och sen låg vi i sofforna hela dagen... Fick i oss lite fruktsoppa och cola... Sen spelade vi Bingolotto på kvällen, jag vann 2 sverigelotter som jag inte vann nått på, och sen såg vi på nån film på tv innan vi kröp till kojs!

Men gud så dåligt ja har sovit inatt... kändes så konstigt att inte Vilda var hemma! :(


Imorse kände vi oss betydligt bättre så vi for iväg för att hämta hem vårat hjärtegryn... Hon blev jätteglad av att se oss och hon blev sååå mammig! Men hon hade haft jätteroligt hos mormor och morfar... som vanligt! :)


Sen for vi hem och så fick vi gå ner en sväng på VC med Vilda för hon har åkt på ögoninflamation... :(

Sen tog Henke med sig Vilda hem till farmorn en sväng så jag kunde få städa i lugn och ro! :)


Å nu så sitter man här... framför dumburken... och drar mig för att gå iväg och städa det sista... Men det måste väl göras innan det är dags för sängen för annars vet man juh vad man har att vänta imorgon! :(


Hejsvejs på er...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards