Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Separationsångest!!!

Av Annsofie - 21 februari 2010 22:06

Imorgon kl 9 ska Henke och Vilda skjutsa ut mig till Söråkers Herrgård... och där kommer jag vara tills på onsda vid 15 tiden då dom kommer och hämtar mig igen! Guuud va ja kommer sakna dom!!! Vet inte hur jag ska orka med dessa dagar! :(


För dom som inte vet så ska jag på Handelskurs... Å eftersom Henke ska vara hemma med Vilda så får han ha bilen hemma så dom kan åka på babysim, drakborgen osv... Så med andra ord så kommer ja va fast i Söråker under kurstiden! *suck*


Men det är häääärligt att sakna!!!


Idag har vi varit och hälsat på Pelle, Susanne, Stina och nya lilla Matilda... lillsötlöken! :)

Var sååå mysigt att se Henke hålla i henne... Han tittade på henne på ett sånt där speciellt sett... Kändes nästan som om han längtade/drömde sig tillbaka lite till när Vilda var sådär liten! :)

Nästan så man blev lite sugen på att skaffa en till... ;)

Näää... Vilda är för tillfället trotsigare än nånsin och i dagsläget känns det som att ett syskon är låååångt borta!


Nä nu ska jag packa så vi kan mysa i soffan en liten stund innan det är dags för sängen... Tror inte ja kommer ha tillgång till internet dom närmsta dagarna så hejsvejs på er tills vidare...


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards