Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Sjukskriven...

Av Annsofie - 25 februari 2009 21:03

... Japp from månda så är man då sjukskriven 50% vilket innebär att jag inte kommer jobba så värst mycket framöver eftersom jag endast jobbar 30 tim/v annars...

Får lite ångest pga pengarna man missar men måste tänka på min kropp och bäsen ett tag nu... Får även lite separationsångest nu när jag börjar inse hur mycket jag kommer sakna alla jag inte hinner träffa när jag väl är på jobbet och på alla jag inte kommer träffa sen när jag är hemma och är mammaledig! *hua*


Jobbade 12-18:30 idag och trots löning så har det varit helt dött på jobbet. Kom hem... lagade lite midda (korvstrogge och ris) och nu har Henke åkt till innebandyn så jag ska mysa ner mig i soffan med en kopp te och se några avsnitt av TheHills! :P


Jobbar 11-18:30 imorgon men sen på freda är jag ledig igen och då ska jag till sjukan och simma lite samt åka en sväng till jobbet för att kolla igenom hur mitt schema blir framöver när jag ska vara sjukskriven!


Bye...


 
 
Ingen bild

Ingela

25 februari 2009 21:41

Självklart ska du sätta dig och barnet främst! Du ska ju ha en massa energi kvar sen när den är född också! Jag kommer att sakna dig oerhört mycket när du inte är på jobbet! Men räkna med att jag kommer och hälsar på en massa sen, så lätt slipper du mig inte ;) Vi ses imorgon gumman, jag jobbar 10-20. puss

 
Ingen bild

Tessan

26 februari 2009 20:50

Du kommer klara dig,vilket du snart märker du kommer få det skönt, när du kan vila lite när du vill, bara ta hand om dig till bäbisen kommer! Men försök att vila och mys på, det gjorde inte jag.... ta vara på ögonblicken innan....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards