Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Vilken dag!!!

Av Annsofie - 7 april 2009 22:05

Började dygnet dåligt med att jag inte kunde sova inatt... låg och vred och vände på mig miljarders med gånger och vaknade till stup i ett och hade en massa knepiga tankar och funderingar!

7:30 började nån borra med slagborr så hela huset skakade... så fort jag lyckades somna om så började dom igen... och så höll det på ända till kl 9 då jag gav upp och insåg att jag inte skulle få sova nå mer... så ja klev upp... å precis då bestämde dom sig för att sluta borra... *suck* Är det inte typiskt...

Satt och såg på tv till kl 11 och det var så lugnt och skönt men var så himla trött så jag bestämde mig för att ta mig en liten tupplur innan det var dags att göra sig iordning... och precis när jag hade somnat... så började dom borra igen! Trodde jag skulle bli gaaaalen! Länge sen jag var så förbannad! *grr*

14:30 kom Henke hem och hämtade mig och så for vi iväg på föräldrautbildning... Lärde oss väl inte sådär supermycket men ändå... lite småkul att träffa lite nytt folk... 7 av 9 par bor juh faktiskt här hos oss på Vikingavägen! :)

Efter utbildningen så for vi raka vägen ut till Birsta eftersom jag skulle jobba mellan 17:15-20:15 och det var rätt så dött på kundfronten... Men har haft en ruskig huvudvärk och känns mig allmänt off så det var skönt att det var lugnt!

For hem... fick i mig lite hallonkräm och var suuuperladdad för att se Desperate... men vad upptäckte jag då... jo att det var nån jädrans hockey på tv:n... Kunde dagen sluta på ett värre sätt? *fnys*


Nu kommer nog Henke hem strax... Har for iväg och körde hem brorsan från tåget så att jag fick vara hemma och vila lite... han är bara bäst gosen min! :) Å så fort han kommer innanför dörren ska jag ta och krypa till kojs... så nattis påer...

 
 
Johanna M

Johanna M

8 april 2009 09:47

Men herreguuud sicken dag. Å finns det nå värre än störande grannar!?!?! Har nån/några här oxå som får för sig att borra på kvällarna då man vill sitta o mysa i soffan...Caramba säger jag bara. Kramar.

http://www.emmajohannas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards