Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Annsofie - 2 mars 2009 22:21

... som deltidssjukskriven! Har lite blandade känslor men mest känns det bra... för bäsens skull! :) Men kommer sakna alla mina kära arbetskamrater som jag inte hinner träffa lika ofta! :( En person kommer jag dock absolut inte att sakna... en person som aldrig tänker sig för innan hon/han öppnar munnen. En person som gång på gång trycker ner sina arbetskamrater... En person som är alldeles för dum för att fatta att hon/han inte är omtyckt pga just sättet hon/han beter sig! Dig kommer jag verkligen inte att sakna!


Hur som helst... Jobbade idag 15:15-19:15. Jobbade med Frida och Johanna... dom är så himla toppen att jobba med! :) Allt känns så himla avslappnat! *tack girlis*


Väl hemma lagade jag och älsklingen mat... Råstekt potatis, kotletter och Bea... Huuur gott som helst! :P

Å nu sitter vi och ser på Seinfield... tänka sig... ett avsnitt man aldrig har sett! *kors i taket*


Är ledig imorgon och jag har inte den blekaste vad jag ska hitta på... Kanske ska försöka bli klar med målandet i barnrummet... Skulle även va bra med lite småstädning här hemma! *hmmm* Får se vad kroppen orkar med! :)


Gonatt på er...

Ovido - Quiz & Flashcards