Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Annsofie - 31 mars 2009 21:43

Är sååå nöjd med hur badrummet blev... Mamma och pappa var juh som jag skrivit tidigare hit idag och hjälpte mig sätta upp lite skåp och så... Nu ska jag bara fixa iordning "sköthörnan"... Bänkskivan ska på plats... hyllor med konsoller samt en söt fjärilsmobil i trä som vi köpt på Krabat! :)

Lägger upp bilder när allt är helklart!

På eftermiddan var vi på första föräldrautbildningen... kändes väl lite halvstelt men det gick bra! Sen var vi och storhandlade på CityGross... så nu har vi en massa gottigt ätbart hemma igen! *wee*

Nä nu ska jag se slutet av Desperate och sen ska jag plocka in lite saker i badrumsskåpen... sen blire raka vägen i säng... Henke ska med tåget imöra och jag ska iväg till Mvc!


Hadé...

Ovido - Quiz & Flashcards