Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Annsofie - 29 mars 2009 23:20

Tack för kommentaren Johanna... nu behöver jag inte känna mig allt för skamsen! :P

Jobbade 14-17 idag... kort och bra dag... Sen for vi till Henkes mamma och pappa och käkade midda... Sååå härligt att slippa åka hem och ställa sig framför spisen! :)

Har kikat lite på Wipeout vilket alltid är lika roligt och sen har jag surrat lite med pappa som ska komma hit på tisda och pyssla lite! :)

Henke mår lite dåligt så jag hoppas han inte blir sjuk nu när han ska till Stockholm på onsda samt att det finns en del saker han måste ta itu med här hemma! :s Ikväll blev det även klart att han ev ska köpa sig en till liten "sommarbil"... en till Bubbla... men som sagt en som han bara ska ha på sommaren! Men nu får det räcka... det räcker med 4 bilar... å jag som var så lättad över att han hade sålt iväg en! *skratt* Tji fick ja för det! :)


Nä undra om man ska ta och börja göra sig redo för sängen... Ska upp imorgon och ringa typ 1000 samtal... :s Som tur är så börjar jag inte jobba förrän kl 16 så då kan jag ta mig en liten tupplur vid lunch ist! :P


Nattis på er...

Ovido - Quiz & Flashcards