Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Annsofie - 4 mars 2009 23:10

Hehe... ja ni kan väl gissa vad älskligen, till min stora förtjusning, gjorde för midda idag när han kom hem... :P

_

Av Annsofie - 4 mars 2009 15:21

... Hmmm... ja idag blev jag tyvärr hemma! Skulle ha jobbat 14-18 och det känns hur proppigt som helst att inte åka eftersom det bara är 4 timmar men är man hängig så är det svårt att orka även det! :(

Bara att hålla tummarna för att jag känner mig bättre tills imorgon så jag kan jobba då!

Måste hur som helst bestämma mig nu under eftermiddan/kvällen så att jag kan ringa Björn och meddela hur jag ska göra!


Var iväg till BM imorse och allt såg bara finfint ut... Bäsen växte som den skulle och hjärtljuden var bara bra... Låg och pendlade mellan 130-140. :) Ska dit 1/4 nästa gång och sen kommer det bli lite tätare mellan besöken så då kommer det kännas som om tiden går fortare! :)


Nu ska jag ta och göra mig lite te å se om halsen blir nå bättre!


Ha en fortsatt bra dag...

Ovido - Quiz & Flashcards