Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Annsofie - 24 mars 2009 18:11

Ja då var det tisdaeftermidda och idag har jag minsann varit duktig! Har småstädat lite här hemma... trotsat fogvärken och monterat ihop det nya databordet som vi var och köpte igår och så har jag tagit mig i kragen och gått bort och hälsat på mormor... Det är pinsamt att jag inte gör det oftare... vi bor juh trots allt bara max 5 min ifrån henne! *skäms* Väl där fick jag mig iaf en glassbåt och en dricka och så spelade vi lite kort innan jag trippade hemöver igen!


Sitter och funderar på vad vi ska käka för midda idag... tror det blir korvstrogge! *mmm* :P Å imorgon så är det dags att jobba igen! 12-15:15 och min kära svärmor ska skjutsa och hämta mig eftersom Henke tar bilen ner till Gävle över dagen.


Satt förrästen hela morgonen i telefon med FK och HRSC (IKEAs "personalsupport"... FK har nämligen inte fått in några uppgifter på att jag är sjukskriven än... inte heller nått läkarintyg... och det är dom som ska gå in och betala hälften from förra måndan... dvs 16/3... Å sen så hade HRSC uppgifter på att jag är sjukskriven from 4/3 men det skulle börja gälla 2/3...  strul, strul, strul...*dåligt ikea* Känns inge kul när man inte kan lita på att allt sköts ordentligt... Känns som att man måste ringa varenda dag och "tjata"... Fick även höra idag att det tydligen är väldigt många som det strulat för... *kul*

Det kom heller inte nån inbjudan till föräldrautbildningen som tydligen ska börja på tis till veckan så imorgon måste jag ringa min BM och höra hur det blir... Är juh bra om man hinner förvarna jobbet iaf några dagar att man kommer vara borta!


Jaja... ska väl ta och börja förbereda middan... bye...

Ovido - Quiz & Flashcards