Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Måste måste måste...

Av Annsofie - 30 mars 2009 23:21

... verkligen försöka få fingrarna ur och boka tid hos frissan... Har bara så attans svårt att bestämma mig för när jag vill gå... Vill gå rätt så nära inpå förlossningen så att man får känna sig fin ett tag efterråt men kan juh inte heller vänta för länge... Men bokar jag för tidigt hinner juh frissyren och färgen "försvinna" när jag behöver det som mest! :s

Sen har jag så himla svårt att bestämma mig för vad jag ska göra... fortsätta vara ljus eller ska jag börja gå åt det mörkare hållet igen? Lugg eller inte? 1000 frågor och funderingar... *pust*


Imorgon kommer mamma och pappa hit och hjälper mig fixa till i badrummet medans Henke jobbar... har 3 skåp som ska upp, spegel, lampa, glashylla och duschstång... Kommer bli sååå mycket bättre än det vi haft tidigare för snacka om att man har ledsnat på dom där turkosa delfinerna som tidigare fanns! *skratt*


Nä nu ska jag ta och en stooort glas vatten och gå in och se om kärleken har badat klart!


Gonatt påer...

 
 
Johanna

Johanna

31 mars 2009 19:52

Tycker du ska köra på ljust, speciellt nu till sommaren då man blir lite brun och solen ändå bleker håret :)

http://johannaahh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards