Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Annsofie - 2 oktober 2009 20:29

... söta lilltösa ta och slå igen dina små blå och soooov!

Våran lilla dotter är snorig och kan inte sova... hua... har "damsugat" snoken på henne flera gånger men det hjälper tyvärr inte! :(


Vid 14 tiden idag fick jag lite mammakvalitetstid... for nämligen ut till Birsta och träffade underbara Ingela! Vi gick en sväng inne på ikea och handlade lite småplock bla lite olika ljus... måste juh bunkra upp lite nu i höstrusket! :P Sen tog vi oss en fika på charm och surrade en massa! Såååå mysigt! Tack gumman för en mysig eftermidda! :)


När jag kom hem monterade jag ihop Vildas matstol och så fick hon sitta med oss när vi åt midda... Mysigt med hela famijen samlad runt matbordet... tom kissarna satt i köksfönstret och trånade efter lite fisk! :P


Just nu sitter vi och kikar på Idol och fundera lite på vad vi ska köpa i julklapp i år... är så grymt gottasugen men ska försöka hålla mig från att brassa bort på affa... Kanske unnar mig en skål med glass lite senare! :P


Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer... Henke har städdag i garaget och sen på kvällen ska han ut med jobbet och käka... så jag vet inte vad jag och skruttan ska hitta på förnåge!


Gokväll på er...

Ovido - Quiz & Flashcards