Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Annsofie - 27 oktober 2009 23:43

Var huuur roligt som helst att få träffa kusin Ida lite idag... var juh iaf minst 10 år sen vi träffades! :) Jag hämtade upp henne på stan och så for vi ut till Birsta och käkade lunch och gick i lite butiker! Måste verkligen ta och åka ner till Gävle nått och hälsa på! :)


Kl 17 vare dax för babysim och jag var sååå nervös! Sen att Vilda var jättetrött och inte somnade förrän 15:45 (vi skulle åka 16:15) gjorde juh inte saken bättre eftersom jag blev tvungen att väcka henne. Men till min förvåning var hon en liten solstråle heeela tiden då vi var i badhuset... inte ett enda litet fnuttit gnäll gav hon ifrån sig... inte ens när vi skulle duscha och göra oss iordning efter badet vilket lätt kan bli kallt och tråkigt!

Iaf... väl i vattnet var det som om hon aldrig hade gjort nått annat... benen sprattlade på som bara den och hon verkligen älskade att bada! Duschningen och myspyset efteråt tyckte hon också om! :)

Sen blev hon sååå trött! När jag hade parkerat här hemma märkte jag att hon hade somnat... hmm... tänkte jag... hur ska jag göra detta smidigast så att hon inte vaknar till allt för mycket vilket hon alltid annars gör när man lyfter ur henne ur bilbarnstolen. Även här förvånade hon mig rejält... hon sov nämligen när jag lyfte ur henne... sen sov och snarkade hon hela vägen fram till porten... upp för alla trappor... när jag tog av henne overallen och när jag la ner henne i sängen! *omg* Så trött har hon aldrig varit förut... hmm... man kanske ska börja bada VARJE dag! *skratt*

Efter en stund vaknade hon och så fick hon lite gröt och sen slocknade hon igen... lilltösa våran...


Nu äre snart dags för sängen... lär sova som ett litet barn inatt! :P Hoppas att morgondagen har nått skoj att bjuda på!


Bjussar på lite blandade bilder...


Skruttan redo för en promenad...

  


Glafisen...

  


Rattar racern med hatten på sne...

  


Å sist men inte minst 2 bilder ifrån badningen idag... Å nu äre Vilda ni ska titta på å inte sälen till mamma breve... speciellt inte min finfina urringning Henke lyckades få en bild på! *skratt*

    

Ovido - Quiz & Flashcards