Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Annsofie - 26 oktober 2009 23:38

... är faktiskt lite smånervös inför morgondagen... För det första så ska jag juh träffa min kusin Ida som jag inte har sett på minst 10 år... Det är juh bara sååå roligt att ses igen men är rädd för att det ska bli så stelt... vad säger man? Vad gör man? *gulp*

Sen ska jag juh iväg med Vilda på babysim... Kommer hon tycka det är roligt eller kommer hon skrika hysteriskt? Hur kommer det gå innan och efter när man ska duscha och göra sig iordning? :s

Å sist men inte minst så är jag lite nervös för hur natten ska bli... natten till inatt var nämligen ingen höjdare... Vi hade precis somnat då Vilda vaknade och skrek hysteriskt... sådär som dom gör när dom typ är nyfödda... var knappt hon fick nån luft...inget hjälpte... Efter många om och men lyckades jag få henne att somna när jag satt med henne i soffan och efter ett tag skulle jag lägga ifrån mig henne... å så började allt om igen! *suck* Det hela slutade med att jag satt med henne i famnen mellan 01-04:15 och vyschade och nynnade... Vågade helt enkelt inte lägga ifrån mig henne... Giiiissa om jag var pigg imors... icke sa nicke!


Nä man ska väl ta och lägga sig så man hinner sova en liten stund om hon bestämmer sig för att vakna inatt igen... byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards