Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Annsofie - 25 oktober 2009 23:44

Japp idag har vi varit på klädparty hos Johanna och Markus... Köpte en kofta åt Vilda... 200 spänn... sådär lagomt... kunde bara inte motstå den! :P

När alla hade åkt därifrån stannade jag och Henke kvar ett tag och sällskapade Johanna och Markus på midda... blev pizza...*mmm*

Vilda var så himlans söt... tror bestämt att Markus blev lite av en favorit... hon var helt sjukt fascinerad av hans skjorta och sträckte sig efter honom flera gånger... sötfia våran! :P


Innan klädpartyt var jag ut till mamma en sväng... vi fick reda på att en släktig hade dött idag så det var lite tråkigt men Vilda gosade och kramades med sin mormor så hon blev på bra humör igen! :P

Morfar han var ute på jakt han så honom hann vi aldrig träffa! :(


Nu på kvällskvisten fick jag reda på att en kusin ifrån Gävle ska komma upp hit imorgonkväll och stanna tills på tisdakväll så vi ska ta och ses hade vi tänkt... Måste vara över 10 år sen vi sågs sist så det ska bli ruskigt roligt! :P


Imorgon är Henke ledig så vi ska försöka hitta nå vettiga badkläder åt Vilda... är juh bara så himlans svårt att veta vilken stl man ska ha! :(


Nä nu ska jag ta mig nått att dricka... är grymt törstig efter pizzan...


Nattinatti...

Av Annsofie - 25 oktober 2009 00:25

Sitter här i soffan och surfar runt lite och kikar på tv... Breve mig ligger Henke, Vilda och Charlie och sover... skratt... vet inte vem av dom som snarkar högst! :P

Idag har jag och Vilda iaf spenderat lite kvalitetstid med gammelmomma... riktigt mysigt och Vilda tyckte det var sååå roligt! :) Henke han har jobbat han...


Imorgon vet vi inte vad vi ska hitta på på dan... skulle behöve byta batteri i en klocka och köpa badkläder till Vilda inför tisda då babysimmet börjar men vet inte om jag orkar ut och flänga nått... Kl 17 äre iaf Gangstarparty hos Johanna... tar med mig Vilda dit och sen kommer Henke när han slutat jobbet och tar hand om henne och får sig en liten titt på kläderna han också... är juh trots allt han som får betala i slutändan! :P


Nä nu ska jag ta och ställa om alla klockor innan det är dags för sängen... *nattinatti*


Ps. Vilda och jag sov till 11:30 imorse... sååå härligt!!! :P

Ovido - Quiz & Flashcards