Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Annsofie - 21 oktober 2009 22:56

Precis kommit hem ifrån Tonhallen och KillerQueen... guuuuud va bra dom var! Blir alldeles salig! :P

Så himlans likt orginalen... röstmässigt... kläderna... rörelserna... ja allt!!! Är lite småhes nu efter att ha sjungit, skrikit, jublat och tjoat! :)

Detta är nått jag inte kommer glömma i första taget! Tack mamma och pappa för en underbar kväll!


Nu ska jag ta mig en macka och sen blire till att varva ner lite innan det är dags för sängen... slår vad om typ hur mycket som helst att jag kommer att drömma om showen... å kommer garanterat att nynna 1 vers eller 2 innan jag somnar! :P


Byebye...

Av Annsofie - 21 oktober 2009 15:54

Japp nu äre ny tid som gäller för babysimmet på tisda till veckan... Pga det stora intresset tog dom bort 2-4årsgruppen och satte in en nybörjargrupp istället så nu ska vi simma kl 17 ist för 18.

Tråkigt på ett sätt eftersom man kände så många i 18 gruppen men har känt dom senaste dagarna att det inte skulle funka för Vilda... hon blir så himlans grinig där vid 18-19 tiden och det är juh för hennes skull vi går dit inte för våran! :)


Sitter och väntar på att Henke ska komma hem... han slutar om ca 1 timme men sen skulle han sväng förbi affären också... sen blire till att hoppa in i duschen och göra sig redo för kvällen! :)


Å jo... den 30:e är barnvakten bokad... Då ska jag och Henke ut och käka... gå på krogen och bo på hotell! :) Fick juh en hotellnatt när vi köpte barnvagnen! :P *woohoo* Lär väl stå på nästan efter 1 glas vin! *skratt*

Av Annsofie - 21 oktober 2009 11:39

Ja idag har vi inte så mycke val annat än att vara hemma och leka, se på tv mm... Henke har nämligen tagit "min och Vildas" bil idag eftersom "hans" inte startade... I bilen fanns även vagnarna så nån promenad blir det inte heller... fast ja vet inte riktigt om det är nå optimalt promenadväder idag... Kanske skönt att ha nått att skylla på för en gång skull! :P

Men ikväll ska jag med mamma och pappa på "KillerQueen"... ska bli sååå roligt! Henke får vara hemma med Vildisen han! :P


Har förrästen haft den värsta natten på länge... å då inte pga Vilda som har sovit så sött så sött... Det är nämligen våra nya grannar som har left rövare... Dom ovanpå skrek och gormade på varandra och dundrade i golvet mellan kl 1-3... Var såååå nära att gå upp och säga till men Henke förbjöd mig... Somnade väl vid halv 4 nån gång och kl 7 vaknade Vilda...*jippie* Hann även mata henne 2 ggr och katterna 2 ggr under nattens gång... var som en zombie när jag vaknade! :( Hoppas denna natt blir bättre... annars jädrans går jag upp och säger till... oavsett vad Henke säger! :)


Kopplade förrästen in oss på nya internet och bredbandstelefonin igår... Efter många om och men lyckades vi... Stackars alla gamlingar i området... hur ska dom fatta hur man gör när tom vi "ungdomar" höll på att trassla in oss i alla sladdar och dosor igår! *skratt*

Men det var värt allt besvär... nu slipper vi äntligen telias abonemangskostnad och internetkostnaden! :)


Nä nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan skruttan vaknar...

Ovido - Quiz & Flashcards