Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

"strandsatt"

Av Annsofie - 21 oktober 2009 11:39

Ja idag har vi inte så mycke val annat än att vara hemma och leka, se på tv mm... Henke har nämligen tagit "min och Vildas" bil idag eftersom "hans" inte startade... I bilen fanns även vagnarna så nån promenad blir det inte heller... fast ja vet inte riktigt om det är nå optimalt promenadväder idag... Kanske skönt att ha nått att skylla på för en gång skull! :P

Men ikväll ska jag med mamma och pappa på "KillerQueen"... ska bli sååå roligt! Henke får vara hemma med Vildisen han! :P


Har förrästen haft den värsta natten på länge... å då inte pga Vilda som har sovit så sött så sött... Det är nämligen våra nya grannar som har left rövare... Dom ovanpå skrek och gormade på varandra och dundrade i golvet mellan kl 1-3... Var såååå nära att gå upp och säga till men Henke förbjöd mig... Somnade väl vid halv 4 nån gång och kl 7 vaknade Vilda...*jippie* Hann även mata henne 2 ggr och katterna 2 ggr under nattens gång... var som en zombie när jag vaknade! :( Hoppas denna natt blir bättre... annars jädrans går jag upp och säger till... oavsett vad Henke säger! :)


Kopplade förrästen in oss på nya internet och bredbandstelefonin igår... Efter många om och men lyckades vi... Stackars alla gamlingar i området... hur ska dom fatta hur man gör när tom vi "ungdomar" höll på att trassla in oss i alla sladdar och dosor igår! *skratt*

Men det var värt allt besvär... nu slipper vi äntligen telias abonemangskostnad och internetkostnaden! :)


Nä nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan skruttan vaknar...

 
 
kusin Camilla

kusin Camilla

21 oktober 2009 14:49

Nämmen, ska ni också på Killer Queen? :O
Mamma har kommit ner från Umeå och ska gå på koncerten med mig också! När tänkte ni åka dit? Vilka platser har ni? :D

http://inkbat343.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards