Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Annsofie - 3 oktober 2009 21:14

Min lilla ängel är sjuk!

Vilda har fått sin första feber och jag tror faktiskt det är värre för mig än för henne för trots febern har hon varit rätt så pigg och glad... Jag däremot är ett riktigt nervvrak... sov typ max 1 timme inatt... Har inte kunnat slappna av när hon har legat och snörvlat och haft sig... och dom gånger hon har fått fria luftvägar har jag varit tvungen att kika till henne hela tiden så att hon inte har slutat andas! :( Är hon för varm... är hon för kall... osv... heeela natten!

Natten tog verkligen musten ur oss så vi somnade tillsammans på soffan imorse och sov 3 timmar! :)


Vid 11 for jag & Vilda ut till mamma och pappa... Henke har juh varit upptagen typ hela dagen så då var det inge skoj att bara sitta hemma och vänta... Har hjälp pappa ute på gården... dragit en massa ris och krattat... Riktigt härligt i höstsolen! :)

Stannade kvar hela dagen men efter middan for vi hemöver igen!


Har precis fått Vilda att somna till... så nu ska jag se på tv och dricka en kopp teh! :P

Ovido - Quiz & Flashcards