Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Annsofie - 30 oktober 2009 14:27

... ja ikväll kommer jag minsann inte behöva så värst mycket för att stå på näsan... *skratt*

Är sååå himlans slut i kroppen... sov så dåligt inatt... Vilda ska juh hålla på å vända över till mage heeeela tiden! Å när hon väl gjort det blir hon förbannad... å så får man vända tillbaka henne... Så håller det på med bara nån minuts mellanrum innan hon till slut bestämmer sig för att sova en stund... sover en stund å så börjar det om igen... *gaaahh* Fattar inte hur hon orkar!

Skulle inge hellre än att bara låta henne vara och se om hon inser att hon faktiskt kan somna på magen... men som sagt för det första blir hon så himlans förbannad och för det andra så lyckas hon juh alltid kräkas! :( Bara att bita ihop... tycker dock lite synd om mamma som kommer hit och ska vara barnvakt tills imorgon... undra om hon kommer få sig nån blund över huvud taget?! :s Tror nästan vi ska stänga i katterna i kök och vardagsrum... så hon slipper deras små nattliga rejs iaf! :)


När Vilda vaknat tror jag att jag ska åka in till stan och checka in på hotellet så att det är gjort... sen kl 17 kommer mamma så då måste det va städat och klart... 30 minuter senare kommer Henke så då blire till att fixa iordning oss... packa det vi ska ha med oss och bege oss inöver stan. Hmmm... undra vart vi ska käka nånstans tro?! :P


Nä nu ska jag ta och plocka vidare... fick mig juh iaf några minuters paus...

Ovido - Quiz & Flashcards