Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Annsofie - 6 oktober 2009 20:46

Då äre dags för "Desperate"...*tjohooo*

Ska göra mig en kopp te och mysa ner mig i soffan och hålla tummarna på att Vilda sover igenom hela avsnittet så jag kan ha full koll på vad som händer! :)

Henke har precis stuckit iväg på innebandy...*suck*


Vet inte riktigt vad som händer imöra... Ska iaf börja dagen men en liten promenix runt "ryggis" med Johanna och Maxen... sen får vi se vad som händer... åker förmodligen bara hem och slappar men vi får se...


Nä 3vlig kväll på er allesammans...

Av Annsofie - 6 oktober 2009 10:21

... veckans tråkigaste dag... tisdag... Den dag då Henke jobbar 9:45-19:15... kommer hem och säger hej och åker iväg på innebandy och är hemma igen vid 22:30... Så heeela dagen för oss själva... :(


Igår for vi upp till Sidsjön och gick ett varv... Sprang in på ICASidsjö och hämtade lite gammalt bröd som vi gav till fåglarna vid Ankeborg... dom blev så glada så! :) Innan vi for hemöver igen kikade vi in på morfarns jobb för lite surr och kaffe för Henkes del! :)

Igår kväll var det fotboll på tv som Henke absolut ville se så jag satt och såg gamla LagunaBeach avsnitt på datorn! :) Får se om det blir några avsnitt ikväll också... innan det är dags för "Desperate" *weeeehaaaa* Äntligen äre dags Plingan... som vi har längtat! :)


Nä nu ska jag ta fram och tina lite palsternackapuré åt damen... hämta nått gott att knapra på och se på VBÅ medans hon sover! :)

Ovido - Quiz & Flashcards