Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Tjoho... prisa ersättning...

Av Annsofie - 9 oktober 2009 11:12

Vilda somnade vid 20 igår och vid 23 vaknade hon till och ville ha lite mat... Eftersom vi måste flaskträna henne så fick Henke ge henne lite ersättning och det sa bara slurp... 200ml puts väck... Sen låg hon och pratade lite för sig själv och sen somnade hon och sov till strax efter 5 imorse!!! Då fick hon lite mat av mig och sen somnade hon om och sov till 7... då var hon lite smågrinig men mamma och pappa var alldeles för trött (är ju sjukt att man kan bli tröttare när man sovit bra) Så Henke låg och gosade med henne en stund och till slut så somnade hon om igen... sen ringde min mamma och väckte oss halv 10! *omg*

Får se vad hon är på för humör idag... igår var hon lite halvtjurig...


Henke jobbar till 19:15...suck... Har ingen aning om vad vi ska hitta på idag... typ alla man känner antingen jobbar, är uppbokade eller sjuka! :(

I vanliga fall brukar jag alltid kunna åka upp och hälsa på morfarn på hans jobb men det är juh freda idag vilket innebär att han slutar senast kl 14 :(


Åhh imorgon ska jag träffa Ingela igen... Tänkte åka och umgås med henne på kvällen när det är fotboll på tv... Hennes sambo ska ner på stan och kika på matchen och Henke lär väl sitta här hemma så då ska hon och jag träffas och käka lite! :P *längtar*

Sen på sönda när Henke har slutat jobbet ska vi upp till Härnösand en sväng och hämta en läragåstol som jag har hittat på Blocket! :)

Mormorn kom förrästen förbi imorse en sväng... hon hade köpt en åkpåse till Vilda... hon är helt enkelt världens bästa mamma och mormor!!! :)


Nä nu ska jag fortsätta klura på vad vi ska göra idag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards