Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Mysdag...

Av Annsofie - 15 oktober 2009 18:52

... med morbror/gudfar... :)


Idag skulle juh brorsan som jag skrivit tidigare komma hit och hälsa på... men eftersom jag hade funderat på att åka ut en sväng till Birsta också så slog vi två flugor i en smäll å han hakade på!

Småshoppade lite och så käkade vi lunch på den där Kinarestaurangen breve donken... ruskigt smarrigt! :P

Jättemysigt att få umgås med honom lite... är ju så sällan det händer!


Väl hemma igen så har vi badat... faktiskt första gången som jag har badat med Vilda... är alltid Henke som gjort det tidigare och jag har skött torkning och ompyssling efteråt! Å så skulle skruttan få lite gröt och en slurk ersättning men det var inget som dög... hon var såååå trött! La ner henne i sängen och småögonen for igen på en gång... jippie tänkte ja... 2 sekunder senare far dom upp igen och så börjar hon vända sig till mage. Blir alltså gaaalen på detta... varenda gång man ska lägga henne så ska hon runt på mage... tror fasiken vi vänder tillbaka henne på rygg uppåt 10 gånger innan hon ger sig... varenda gång hon ska sova!!! Ibland har man funderat på att bara låta henne vara men hon lyckas juh alltid kräkas en massa när hon ligger på mage och hur mysig blir hennes säng då på en skala... Jaja... nån gång i framtiden kanske hon inser att hon sover bäst av att ligga på rygg... :)

Nu sover hon iaf och jag väntar på att Henke ska komma hem... är väl ca 45 minuter tills dess så jag ska väl börja förbereda middan!


Hejsvejs...

 
 
Kristina

Kristina

17 oktober 2009 21:32

Nora vänder sig också till mage ca 10 ggr varje gång hon ska sova...suck.

http://kristina1981.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards