Alla inlägg den 2 december 2009

Av Annsofie - 2 december 2009 23:35

Det skulle juh ta en vecka innan vi kunde få länken av fotografen så att vi kunde kika på våra kort... Idag mejlade hon och meddelade att hon inte hade kunnat hålla sig så hon hade fixat med korten på en gång... så idag damp filen ner på min mejl... JISSES!!! Hur ska detta gå?!?! I dagsläget är det 30 bilder som jag skulle vilja ha men som alla förstår så går inte det... måste försöka skära ner till iaf 10-15 bilder om jag tar minsta storleken om jag ska ha "råd"... eller tja råd har man väl inte över huvud taget men ½ årskort är juh bara ett måste! Skulle även vilja köpa nån förstoring... men vilket av alla dom här undarbart fina korten ska man välja?

Kan även tillägga att mina tårar sprutade när jag satt och kikade igenom korten... tänk att lilltösa våran har blivit så stor... å hon var bara sååååå fin på alla kort!!! 


Aja... Henke ska få säga vilka han vill ha så får vi se vad vi kommer fram till! :)


Idag på förmiddan for jag och Vilda och hälsade på Janet och Celine... Celessia var på dagis hon så henne fick jag aldrig träffa men det kanske får bli en annan gång! Var iaf ruskigt skoj att träffa Janet... var väl lite över 5 år sen sist! :)

Vid halv 2 for jag in till Birsta och träffade Johanna, Thea och Maxen... det blev en lunch på ikea och några timmars spring på affärer... Ville hitta en vit löpare till vardagsrummet men det fanns fasiken ingen i hela BC... hittade till slut 2 st på Plantagen på vägen hem! :P Vilda har varit på superbra humör hela dagen... varit vaken och glad nästa hela tiden... vilket resulterade i att hon somnade för natten 18:30!!! Så tidigt har hon inte somnat sen ja ja vet inte när!!!

Jag hann iaf typ bara hem och ge Vilda mat för sen bar det av till Emma, Pär och Mira i Huli för lite hårklipp och jag blev såååå nöjd! Tusen tack Emma!!! :)


Nu äre iaf dags för sängen... Eftersom Vilda somnade så tidigt så lär hon väl vakna tidigt imorgon och vara pigg och leksugen å då äre juh bra om man är någorlunda utvilad! :P Sen vid 13 tiden imöra ska vi hem till en i föräldragruppen på en liten mammaträff! *skojskoj*


Men nattinatti på er... *kraaamar*

Ovido - Quiz & Flashcards