Alla inlägg den 21 december 2009

Av Annsofie - 21 december 2009 22:05

... är väl typ vad denna dag har bestått av! :)


På förmiddan gjorde jag lite julkola... 2 sorter... apelsin och pepparkakssmak... riktigt goda! :P Å nu på kvällskvisten blev det rostade mandlar rullade i nougat, kanel och kakao! :) *känner mig nöjd*

Nu har jag bara 2 sorters muffins kvar å sill sen kan det bli jul! :)


Vid 3 tiden idag for vi hem till Henkes farmor på det årliga Doppet i grytan... som vi har längtat! *mmm*


Imorgon äre fullt upp igen... som vanligt på tisdagar! *suck* Henke har egentligen tagit ledigt men ska ev till jobbet en sväng ändå... beror lite på om dom får sin planerade leverans av fyrverkerier inför nyår... han är juh fyrverkeriansvarig! Själv ska jag till jobbet för lite jullunch vid 12 tiden! *mmm* Sen kl 17 äre badavslutning på sporthallen! Börjar juh den 12/1 igen så nån direkt avslutning tycker jag inte det känns som... menmen...


Nä nu ska jag se om mina godisar har stelnat till lite så jag kan "paketera" dom... byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards