Alla inlägg den 15 december 2009

Av Annsofie - 15 december 2009 00:05

Idag har vi haft en riktigt trevlig dag som började med Mamma(Pappa)BarnTräff hemma hos Emma, Pär och Mira. 10 vuxna och 7 barn så det var fullt hus och verkligen hur skoj som helst... våran småknoddisar bara älskar att vara med varandra! :P

Vid 16 tiden for vi hemöver och käkade midda... mammas kallops! *mmm* Å sen for jag ut till Birsta för att få lite egentid... strosade omkring i 2 timmar och köpte lite klappar till skruttan så nu är jag nästan nästan klar... bara nån enstaka kvar! :)

När jag kom hem gosade jag med Vilda ett tag och när hon hade laggt sig myste vi ner oss i soffan för lite film... såg "Flickan som lekte med elden"... var sååå mycket bättre än 1:an tyckte jag! :)


Vilda lär väl vakna strax och vill ja lite käk men sen äre nog tack å gonatt för oss... Tror det blir storhandling som står på schemat imorgon... å så äre juh babysim på kvällen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards