Alla inlägg den 25 december 2009

Av Annsofie - 25 december 2009 22:07

... har så förbaskat ont i baken efter ridturen idag... och hur kommer det inte att kännas imorgon! Ojojoj... knappt jag kan sitta! :P Men det var verkligen värt allt rumpvärk... flera gånger om... var så himlans skoj att sitta på hästryggen igen... var juh ett tag sen! Tusen tack Emma och Elin för en trevlig stund och för att jag fick snosa lite på era hästar ett tag! :P


Efter ridturen har vi bara varit hemma och myst... Gjort muffins med mandelmassa och romrussin! :P *mmm* Nu ska jag bara doppa mina romrussinsmandelmassebollar i lite choklad... sen är jag klar med julstöket för detta år! :) Henke tjuvsmakade iaf på min inlagda lax idag och han tyckte den vart riktigt god så den får följa med hem till mor och far imöra.


Lillskruttan sover efter många om och men... Har iaf sänkt ner botten på spjälisen idag så nu kan hon sätta sig upp hur mycket hon vill utan att tippa över kanten! :)


Nä nu ska jag doppa dom där bollarna sen ska jag se slutet på "Sagan"... nattinatti...

Ovido - Quiz & Flashcards