Alla inlägg den 29 december 2009

Av Annsofie - 29 december 2009 14:47

Vilda är gaaalen... tror fasiken hon är överallt! Vet inte riktigt vart hon får all energi ifrån... Kan va från den 2 timmar långa lunchluren hon tog förrut! Nu sitter jag bara å längtar å väntar på att hon ska bli trött igen...


Finns inge värre än dom här dagarna då Henke jobbar öppning till stängning... känns som om jag inte har tillräckligt med energi... den brukar juh ta slut... typ nu...


Eftersom Henkes bil inte startade imorse så var det bara för Vilda och mig att masa oss upp ur sängen och skjutsa honom... Ska hämta honom sen ikväll också...


****


Så nu sover skruttan igen... La henne i sängen och hon låg och snurrade några varv men så plötsligt blev det tyst och när jag kikade in låg hon å sov... ååå.. lillskruttan mammas! :)


Nu ska jag passa på att sortera lite tvätt och packa ner en massa kläder som skruttan har växt ur!


Hadé...

Ovido - Quiz & Flashcards