Alla inlägg den 11 december 2009

Av Annsofie - 11 december 2009 21:47

... glömde juh att slänga in ett litet grattis till min underbara sambo... Tack för dessa 5 uuuunderbara år! Tänk va mycke vi har gått igenom tillsammans och va mycket vi har framför oss! :) Älskar dig! *pussar i massor*

Av Annsofie - 11 december 2009 21:41

Så... då har varit hemma i nån timme... Kvällen har varit sååå mysig! God mat och rätt så bra film! :)

Mamma och pappa var som sagt barnvakt och det hade gått sååå bra... Vilda hade varit go och glad hela tiden! Mamma hade tagit med sig mina gamla luciakläder och knäppt lite kort på henne... hon hade tokskrattat åt luciakronan... *skratt*

Nu har dom iaf åkt och vi har myst ner oss i soffan... Vilda har precis slocknat till... får se hur länge hon sover innan det är dags för käk så ev ska vi försöka hinna se lite film i väntan på Idolresultatet!


Tack för mig...

Av Annsofie - 11 december 2009 14:11

... avslut på veckan!!! :)


Igår var jag och Vilda ute i Matfors hos Sofia och Hugo då dom bjöd in till MammaBarnTräff... Vi var 5 mammor med barn... riktigt trevligt! :) Efter träffen var det typ bara hem å lämpa av lilltösa hos pappsen å så bar det iväg till O´learys för lite käk med ett gäng ifrån jobbet! Även det toppenroligt... å gratis det är gott! :P


Idag har jag och snurpan bara tagit det lugnt... For bort till Ica Kvantum i Nacksta och handlade lite smått å gott och sen tog vi oss en promenad i snöslasket så Vilda fick sova en stund! Nu har vi precis kommit hem... Vilda har hunnit mumsa i sig en fruktbägare och nu äre dags för mig att damsuga och plocka undan det sista... Mamma och pappa kommer hit halv 4 och ska vara barnvakt ikväll eftersom Henke och jag firar 5 år och ska ut och käka och gå på bio! :) Sen är Henke ledig i 4 dagar igen! *meeee liiiiike* Tror vi ska åka ner till Gränsfors imorgon och gå på julmarknad men får se vad det blir för väder!


Nä nu ska det som sagt städas... är ruskigt sugen på att spänna fast damsugaren på Vildas läragåstol så mycket som hon far hit och dit! ;) *skratt*


Hejsvejs på er...

Ovido - Quiz & Flashcards