Alla inlägg den 27 december 2009

Av Annsofie - 27 december 2009 22:15

... på att ev få se film nån gång... Henke sitter å ser på hockey just nu...*suck*


Glömde förrästen berätta om en julklapp jag fick av mamma och pappa som jag tror är det finaste jag fått av nån nånsin!!!


Inför Vildas dop satt jag hela dagarna och lyssnade och letade efter 2 sånger som jag ville ha... Kunde till slut bestämma mig för 2 st som jag bara älskade... "Älskade barn" och "Himlen måste sakna en ängel"... dom var så otroligt fina så jag var tvungen att lyssna på dom varje dag för att försäka vänja mina mammakänslor för jag var så himlans nervös att jag skulle börja storböla på dopet...

Nu blev det juh så att vår kära lilla dotter inte var så förtjust i kyrkomusik så hon gallskrek under båda sångerna och när jag sedan kikade på filmen pappa hade filmat så hörde man inte hur fin sångerna var... blev lite besviken...

Sa till mamma efter dopet att det hade varit roligt att ha dopsångerna inspelade... så man slipper allt surr och grin runtomkring... men eftersom Matilda som sjöng skulle åka iväg till Australien och vara borta i ett år så la jag dom tankarna åt sidan...


Men vad får inte jag inte julklapp...

Jo en cd med sångerna!!! Gud så paff jag blev!!!

Mamma och pappa hade kostat på en studioinspelning av låtarna... med just Matilda som sjöng på dopet!!! Fatta hur glad jag blev! Satt här hemma igår och lyssnade flera gånger... kramade om min älskade jänta och grät... maaaasssssooooorrrr!!!!! :(


Mamma och pappa ni är bäst i heeela världen!!!


Av Annsofie - 27 december 2009 21:14

... då var julen över på riktigt för denna gång...


Igår firade vi hemma hos mor och far ute i Njurunda... det var mor, far, jag, Henke, Vilda, bror och mormor... lagomt gäng! :P

Supergod mat och passa paket... självklart fick Vilda mest... tror hon fått ca 30 paket totalt i jul! Hon älskade verkligen julen... å allt julklappspapper... å morbror Andreas såklart... satt och flirtade med honom hela kvällen! :P *gounge*


Vid 21 tiden trotsade vi snöovädret och for hemöver... körde typ max 70 hela vägen hem... men vi tog oss hem det är juh huvudsaken! :)

Vilda sov hela vägen hem och när vi kom hem så bestämde hon sig för att hon inte skulle sova nå mer... strax före 12 lyckades vi äntligen få henne att sova! *suck*


Idag har vi bara tagit det lugnt... Varit hemma och småpysslat lite... Var iväg på affa och handlade lite välling å så men annars har vi inte gjort många knop... Nu är vi rätt så nyätna och funderar på om vi ska se lite film... bara lillfisa bestämmer sig för att sova snart! :)


Hejsvejs på er...

Ovido - Quiz & Flashcards