Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Ja väntar å väntar...

Av Annsofie - 27 december 2009 22:15

... på att ev få se film nån gång... Henke sitter å ser på hockey just nu...*suck*


Glömde förrästen berätta om en julklapp jag fick av mamma och pappa som jag tror är det finaste jag fått av nån nånsin!!!


Inför Vildas dop satt jag hela dagarna och lyssnade och letade efter 2 sånger som jag ville ha... Kunde till slut bestämma mig för 2 st som jag bara älskade... "Älskade barn" och "Himlen måste sakna en ängel"... dom var så otroligt fina så jag var tvungen att lyssna på dom varje dag för att försäka vänja mina mammakänslor för jag var så himlans nervös att jag skulle börja storböla på dopet...

Nu blev det juh så att vår kära lilla dotter inte var så förtjust i kyrkomusik så hon gallskrek under båda sångerna och när jag sedan kikade på filmen pappa hade filmat så hörde man inte hur fin sångerna var... blev lite besviken...

Sa till mamma efter dopet att det hade varit roligt att ha dopsångerna inspelade... så man slipper allt surr och grin runtomkring... men eftersom Matilda som sjöng skulle åka iväg till Australien och vara borta i ett år så la jag dom tankarna åt sidan...


Men vad får inte jag inte julklapp...

Jo en cd med sångerna!!! Gud så paff jag blev!!!

Mamma och pappa hade kostat på en studioinspelning av låtarna... med just Matilda som sjöng på dopet!!! Fatta hur glad jag blev! Satt här hemma igår och lyssnade flera gånger... kramade om min älskade jänta och grät... maaaasssssooooorrrr!!!!! :(


Mamma och pappa ni är bäst i heeela världen!!!


 
 
Sofia o Hugo

Sofia o Hugo

28 december 2009 20:02

Jaaaa men vilken fin klapp!! :) Förstår om du blev glad!

Hoppas ni haft en fin jul.. God fortsättning! Vi ses väl nästa år då! ;D *KRAMAR*

http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards