Alla inlägg den 17 december 2009

Av Annsofie - 17 december 2009 09:56

... ja alltid ska det vara nått var kommentaren Henke fick ifrån sig inatt... Vi vaknade båda till av ett ljud som jag skulle beskriva som om det vore nån av våra katter som höll på att kräkas upp en hårboll... ett kraksandes utan dess like... Till vår förvåning låg båda våra kissar och sov i fotändan vilket betyde att det bara kunde vara en annan... jo våran älskade lilla tös!

Klev upp och ringde sjukvårdsrådgivningen och dom tyckte det lät som om hon har åkt på falsk krupp... skulle se hur hon var under dagen och ev ringa ner till BVC om det inte blev bättre! :(

Vi lyckades iaf sova lite sisådär några timmar till och vid halv 9 klev vi upp... då hade Henke redan åkt iväg till jobbet!

Gav Vilda gröt... som vanligt på morgonen... när hon hade ätit nästan allt sa det bara plask... så kom det en liten grötfontän... Fick i henne 3 teskedar fruktpuré till... torkade henne och lyfte upp henne ur matstolen... å sen kom grötfontän 2... över hela mig och henne... Var bara till att hoppa in i duschen! :(

Hon har inte kräkts nå mer så ja vet inte om hon är dålig eller om hon helt enkelt bara var för glupsk! Får väl se sen vid lunch om hon får behålla det hon äter då!


Är så typiskt... jag som hade planerat en lite snabbtripp till Birsta... Kanske får åka sen ikväll när Henke kommer hem ist...


Nu har Vilda precis somnat till så jag tror jag ska lägga omkull mig några minuter jag också...

Av Annsofie - 17 december 2009 05:52

... undra om man ska försöka gå och lägga sig igen... å se om lillskruttan känner för att sova nån timme till... vore juh sååå skönt...

Ovido - Quiz & Flashcards