Alla inlägg den 3 december 2009

Av Annsofie - 3 december 2009 22:40

Av Annsofie - 3 december 2009 20:50

Idag bestämde dig Vilda, till mammas besvikelse, att kliva upp tidigt... redan kl 8... för vissa kanske det är sovmorgon men för oss är det iaf tidigt! :( Som tur var så var hon bara vaken nån timme och sen somnade hon igen... då passade jag på att plocka lite här hemma eftersom min trötthet hade gått över!


Vid halv 1 gick vi lite längre bort på gatan... till Ingela och Selma "Semlan" där lite mammabarnmys var inplanerat... 5 st mammor vart vi med våra barn... baaara tjejjer... så tjattrigt värre blev det emellanåt men ack så mysigt och roligt vi hade det! Tack Ingela för att i fick spendera några timmar hemma hos er och tusen tack för det supergoda fikat... inte alla som är uppe med tuppen och bakar minsann! :P


Efter mammaträffen gick jag och Vildisen på en liten promenix och på hemvägen stannade vi till på Hemköp och köpte lite småsaker... bla en julskinka så när Henke kom hem hade jag precis griljerat klart så vi tog oss varsin macka i väntan på att middan skulle bli klar! Henke blev sååå glad över skinkan... som han har längtat å tjatat! :P


Nu sitter Henke och spelar tvspel och jag tänkte sätta mig och se lite TheHills och TheCity avsnitt på datorn... Till det ska jag mumsa på glass med varm hjortronsylt och dricka en mugg med ljummet äppelvin som Henke köpte med sig hem sist han var på boa... såååå underbart gott! :P


Hejsvejs på er...


Ps. Inga planer för imöra... hmmm...

Ovido - Quiz & Flashcards