Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Sooooov!!!

Av Annsofie - 6 december 2009 23:27

Snälla rara söta soooov älskade unge!!!


Vilda somnade vid 20 tiden... 2 timmar senare vaknade hon och var helt gaaalen! Å nu ligger hon här i liften mellan oss i soffan och pular på å visar inte minsta lilla tecken på att börja bli sömnig! Hmm... 2:a kvällen hon gör så nu... undra varför?!


Vi har inte gjort så himlans mycket dom senaste dagarna... Skulle ha gått på personalfest i lördas men det slutade med att jag satt hemma för mig själv och bara var... Henke tog med sig Vilda och for en sväng till sina föräldrar! Riktigt skönt att vara barnfri några timmar... även om jag då och då glömde bort det och väntade på att hon skulle skrika till där inne sovrummet!


Idag hade jag och Vilda det sååå tråkigt så vi for ut till Birsta och lunchade med Henke... strosade runt några timmar inne i BC och for sen tillbaka och fikade med honom innan vi begav oss hemöver!

Sen nu ikväll har vi bara slappat och myst framför tv:n... druckit lite varmt äppelvin så nu är man sådär lagomt softig! Till det har vi knaprat på PepparkaksBallerina... *gottigt*


Bara Vildisen somnat så så ska vi väl bege oss till sängs... Ska juh vara på BVC imöra 10:45 för lite vägning och mätning! *spännande* Undra om hon har passerat 9Kg :)


Hejsvejs på er...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards