Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Full rulle...

Av Annsofie - 8 december 2009 22:51

... men trots det har Vilda varit en liten ängel heeela dagen! :)

Klev upp vid 9 imorse och så fick hon sin gröt och så lekte vi lite innan det var dags för en liten tupplur igen! Tror hon sov till 11 ungefär vilket var kanon eftersom vi skulle vara borta på Kyrkis kl 12 så då hade vi gott om tid till lunch och påklädning!

På kyrkis åt vi jullunch idag... sååå gott... Kommer sakna Kyrkis... kommer nog inte bli så många fler vänder dit eftersom fortsättningsgruppen på babysimmet är kl 15:30 och kyrkis är 13-15... blir alldeles för mycket för skruttan känner jag!

Babysimmet idag gick verkligen huuur bra som helst! Vilda dök 2 gånger varav ena gången mellan mig och instruktöret... hon fick sig en liten kallsup men det gick bra ändå! :P

När vi kom hem så gjorde Henke pannkakor till och så gick han och köpte en pizza till sig och när jag hade käkat stack jag iväg till Ingela och Leffe för att se på lite Desperate och surra lite... det var myyycket trevligt! *tusen tack*


Nu är jag iaf hemma igen och har myst ner mig i soffan... Vilda sover... *löövly*

Imorgon har jag inget inplanerat men Henke jobbar 9:45-19:15 så jag verkligen måste komma på nått att göra annars kommer både jag och lillfröken få spunk! :(


Nä nu ska jag skörda lite och äte en clementin... tjollahopp...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards