Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Nu jädrans...

Av Annsofie - 22 december 2009 23:35

... ska jag vara duktig och bidra jag också!


Har så många gånger funderat på att skänka pengar till tex RäddaBarnen, RödaKorset mfl men det blir aldrig av. Detta beror nog mest pga lathet men tror även det beror på att jag tycket att tex 100kr känns så fnuttigt... det kan väl inte göra nån skillad... men det gör det faktiskt...

Sen skulle det kännas så himla mycket bättre om man fick ett bevis på att pengarna verkligen går till nått bra ist för att man bara märker att det dragits 100kr ifrån ens konto till nått man inte vet vad...


Nu finns möjligheten till detta...


En arbetskamrat till mig är nere i Tanzania och jobbar som volontär på ett barnhem och dom har ett projekt som heter Tuleeniprojektet och via hennes blogg http://santoo.blogg.se/ kan man sedan följa hennes vistelse där och ta del av förändringarna dom kan genomföra med hjälp av dessa pengar.


Vore roligt om så många som möjligt kunde skänka en slant för att hjälpa Sandra och hennes vänner i deras arbete för barnen.

Skriv gärna en komentar om det är fler som tänker haka på! :P


För att sätta in pengar:


Kontonummer: 9022-3326064  (Länsförsäkringar)        

Avsändare: Tuleeni + Namn

(då det inte fanns så mycket plats att skriva på så skrev jag Tuleeni+AC och sen lämnade jag en liten kommentar på Sandras blogg)


Vid frågor eller funderingar kontakta gärna Sandra via hennes blogg http://santoo.blogg.se

 
 
Kristina

Kristina

23 december 2009 22:20

Vilken bra grej! Nu vet man ju att pengarna kommer fram. Jag måste sätta in en hundring! God jul!

http://kristina1981.blogg.se

 
Sandra

Sandra

28 december 2009 08:57

Tack Annsofie att du hjälper till att föra vidare informationen =) Det betyder mycket! Varma kramar från Sandra i Afika

http://santoo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards