Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Annsofie - 1 juni 2009 19:30

Vårat lillmonster visade sig vara en ängel... i alla fall natten till inatt då hon bara låg och smågnydde hela natten till skillnad ifrån tidigare nätter då hon bara har gallskrikit... Ska bli spännande att se hur denna natt slutar! :P

Ska iaf gå ut och gå en liten promenad vid 21 som vi gjorde igår... verkade som att hon fann lite ro i det! :)


Idag har vi varit upp på sjukhuset på återbesök... allt såg finfint ut och hon hade bar 100g kvar till födselvikten! :)

Efter sjukan for vi ut till Birsta och sa hej till lite jobbarkompisar och köpte lite fler tvättlappar... hinner ju knappt tvätta upp dom vi har här hemma! Sen gick vi en sväng inne i BirstaCity... köpte lite smågrejjer och sen for vi upp på MediaMarkt och köpte en febertermometer till gummsan samt en extern hårddisk som man kan lägga alla bäsiskort på ifall det skulle hända nått med datorn... Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorade alla kort man har knäppt! :s


Nä nu ska jag hänga lite tvätt och plocka lite...


Hittade förrästen detta kort i kameran och jag blev alldeles tårögd... Bilden kan väll bara beskrivas med ett enda ord... KÄRLEK!!! Dom betyder allt för mig!!! *älskar er av hela mitt hjärta*

-

Ovido - Quiz & Flashcards