Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Annsofie - 10 juni 2009 21:27

... idag har vi bara varit hemma och myst... heeela dagen!

Var iof iväg till BVC imorse 9:45 men sen har vi bara varit hemma. Jag har bakat lite... hade 9 ägg som gick ut idag... så det blev 2 ambrosiakakor... tror jag ska göra en kladdkaka imöra om jag hinner... ska ju iväg och fira Henkes kusin som tar studenten! Hoppas bara vädret blir skapligt å inte som idag!


Linnea kikade förresten förbi en sväng idag... superskoj att få träffa henne en stund... var juh evigheter sen! :P


Natten till idag har lillgrynet varit lite kinkig... ingenting som riktigt dög och imorse när vi skulle till BVC tror jag hon var tröttast av oss alla 3! *skratt*

Hoppas hon finner lite ro inatt iaf! :)


Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina kära... nattis...

Ovido - Quiz & Flashcards