Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Annsofie - 30 juni 2009 22:46

Laggt över lite bilder från kameran så här kommer 3st bilder på mina älsklingar...

-

Av Annsofie - 30 juni 2009 20:33

... vill man bara försvinna ifrån jordens yta... *tråkigt men sant*

Igår var vi in på stan en sväng... Först till Familjerätten så nu har Vilda en pappa även på papper! :P

Sen käkade vi lunch på charm och strosade omkring lite innan vi begav oss till CityGross för lite storhandling! Lillskruttan hon fick självklart nå frispel emot slutet och gallskrek när vi skulle betala! *skratt* Hon blev dock ruskigt nöjd när vi kom hem och jag slängde mig ner i soffan för att ge henne mat! :P

Sen var hon lite halvkinkig mellan 21-23 och sen sov hon till 2 då hon ville ha mat... sen somnade hon om och sov till kl 7!


Imorse var vi till BVC för lite vägning och mätning... Skruttan hade gått upp 600g och väger nu 4655g och laggt till ytterligare 2cm på längden och har med andra ord blivit hela 56.5cm lång! :) Nästa gång vi ska till BVC är den 8 juli och då är det dags för 1:a läkarundersökningen!


Efter BVC besöket for vi upp till morfar i Sidsjöbacken... Henke tvättade bilen och så tog vi oss en sväng runt sjön och kikade på alla som badade! Såg sååå härligt ut! :)


Å nu så sitter jag och gummsan här hemma och myser... Henke är iväg och spelar fotboll nere i hamnen! Ska se "Morden i Midsummer" strax så jag hoppas gummsan håller sig lugn och glad och inte som förra veckan då hon skrek hysteriskt genom hela programmet! *skratt*


Hadé...

Ovido - Quiz & Flashcards