Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Annsofie - 9 juni 2009 23:44

... kvar tills lilltösa våran blir hela 2 veckor! Tänk va tiden går fort! :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka få mig några minuters sömn innan det är dags för matning! :P


Natti på er...

Av Annsofie - 9 juni 2009 10:40

Var ju lite orolig för hur natten skulle sluta eftersom lillgrynet verkade vara lite halvorolig igår kväll... Men vi la henne i sängen och satte igång sängmobilen så slocknade hon på stört... tyvärr så vaknade hon också varje gång den stängde av sig...

Passade på att lägga mig så att jag skulle hinna få mig lite sömn om det skulle bli så att hon vaknade till och när Henke kom och la sig hade han bytt hennes blöja och så fick ja ge henne lite mat och så myste vi ner henne mellan oss... Å sen vaknade jag 5 imorse och insåg att jag inte vaknat till en enda gång på hela natten! *kors i taket*

Lillskruttan har sovit sååå bra och hon och Henke sover fortfarande så jag passar på att få mig lite "mammatid"... Ser på tv... precis käkat frulle och sitter nu och surfar runt lite... :)

Ska försöka övertala Henke att åka ut till Birsta en sväng idag... måste ta och köpa mig en pump så att man får tömma lökarna lite! :P Imorse när jag skulle ge gummsan mat var dom så överfyllda så jag sprutade ner hela henne... *skratt*


Ha en toppen dag på er... bye...

Ovido - Quiz & Flashcards